خبرنگاران کوهبنان تجلیل شدند

در آیینی به همت فرمانداری ،شهرداری و بخشداری ، از خبرنگاران و مدیران سایت های کوهبنان تقدیر شد.

مهندس مهدلو فرماندار شهرستان کوهبنان : خبرنگاران از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه که خواسته ی  اصلی دشمن می باشد دوری کنند و تلاش کنند با قلم خود نشاط و امیدواری را به جامعه عرضه و در راستای ارتقای  والقای تفکرات و روحیات مثبت به مردم، گام بردارند.

فرماندار کوهبنان:بزرگنمایی مشکلات راهکار حل مشکل نیست و خبرنگاران در این زمینه می توانند با ارائه راهکار و انتقادات سازنده و بیان عملکردها و فعالیت ها مفید واقع شوند.

مهندس محسنی شهردار کوهبنان: خبرنگاران کوهبنان توانسته اند تعامل بسیار خوبی بین شهروندان نسبت به وظایف شهرداری و آگاهی آنها از نهاد و عملکرد شهرداری برقرار کنند که این مهم کمک شایانی به خدمت رسانی بهتر به شهروندان عزیز کرده است.

شهردار کوهبنان: خبرنگاران در زمینه ی اطلاع رسانی گسترده فعالیت داشته باشند و اخبار و عملکردهای صورت گرفته را انعکاس فراگیر و استانی دهند تا آگاهی مردم از عملکرد دولت افزایش یابد.

ذبیح الله شهنازی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری :خبرنگاران تعامل خود با مسئولین را افزایش دهند و در راستای انعکاس عملکرد ادارات به تولید خبر پرداخته تا مردم از کارهای انجام شده اطلاعات دقیق و درست به دست آورند.

در پایان این مراسم ،مدیر سایت ورزش کوهبنان انتشار فزون تر اخبار شهرستان در صدای و سیمای مرکز استان و فعالیت بیشتر خبرنگار صداو سیما در این زمینه ،محمود جعفری افزایش روحیه ی انتقادپذیری مسئولان و علی اصغر نامجو، راه اندازی صنف خبرنگاران، تعامل بیشتر خبرنگاران و ایزدی ،همکاری و حمایت بیشتر مسئولان از نشریه ی محلی برهان کوهبنان را خواستار شدند.

 

IMG_5369

IMG_5384

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *