شهردار کوهبنان:قوه قضاییه پاسبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی است.

در اولین روز از هفته ی قوه قضاییه ،شهردار و اعضای شورای شهر کوهبنان ،با حضور در ساختمان دادگستری با رمضانی زاده رییس دادگستری کوهبنان دیدار کردند.
محسنی شهردار کوهبنان ضمن گرامیداشت یادوخاطره ی شهدای والامقام دستگاه قضا و تبریک هفته ی قوه قضاییه بیان داشت:قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی می باشد و باتوجه به اینکه دادگستری ودادگاهها با جان ومال وآبروی مردم سروکار دارند ،در واقع قوه قضاییه پاسبان آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی می باشد.
وی افزود: در بدو ورود به شهر کوهبنان، ساختمان پرهیبت وباشکوه دادگستری به چشم می خورد،ساختمانی که عظمت و صلابت قوه قضا را به خوبی به تصویر می کشد.
شهردار کوهبنان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین حوزه ی شهرداری و مجموعه ی دادگستری برقرار است  که امیدداریم در راستای ادامه ی این تعامل وهمکاری درزمینه محوطه سازی ساختمان جدید دادگستری که در دستور کار قراردارد، بتوانیم خدمات خوبی را داشته باشیم.
محسنی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات وتلاش های مجموعه ی دادگستری کوهبنان بیان داشت:امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه ی مارا در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.
در پایان این دیدار رمضانی زاده رییس دادگستری کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته ی قوه قضاییه از همکاری و تعامل بسیار خوب شهردار و مجموعه ی شورای شهر تقدیر وتشکر کرد .

 

IMG_3856

IMG_3855

IMG_3857

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *