حلقه های طرح صالحین همواره بر محور آگاهی بخشی عمومی در راستای عملکرد وفعالیت های ارزنده ی بسیج و سپاه فعالیت داشته باشند.

حلقه ی طرح صالحین ویژه ی ادارات با حضور سرگرد شاهرخی فرماندهی محترم ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کوهبنان, محسنی شهردار و آقای مالکی و کارکنان شهرداری در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

شهردار کوهبنان بیان داشت:امروزه امنیت حاکم در کشور مرهون تلاش های بی وقفه ی سلحشوران سپاه وبسیجیان می باشد.

وی افزود:شفاف سازی افکار عمومی در واقع آگاهی بخشی مردم و ارتقای سطح دانش افکار عموم از خدمات ارزنده ی امنیتی و رفاهی حاکم در جامعه می باشد که با همت وتلاش های شبانه روزی غیوران سپاه و بسیج در کشور ایران اسلامی در سطح بسیار خوب برقرار شده است.

وی ادامه داد:حلقه های طرح صالحین می تواند زمینه ی خوبی در راستای آگاهی بخشی مردمی در راستای بسیاری از دستاوردها و خدمات نهادهای خدمتگزار باشد .

سرگرد شاهرخی فرماندهی محترم ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کوهبنان  ضمن پرداختن به اهداف حلقه های طرح صالحین گفت:هدف از برگزاری این طرح در ادارت ایجاد اتاق فکر و خرد جمعی جهت استخراج راهکارهای مناسب برای بررسی موضوعات مختلف می باشد.

وی ضمن پرداختن به مبحث ولایت فقیه افزود:یقینا تمامی دستاوردها و موفقیت های کنونی در سایه ی ولایت فقیه وانقلاب اسلامی کسب شده است.

سرگرد شاهرخی در پایان گفت:زمانی کارها و امور در شهر به خوبی پیش خواهد رفت که در سایه ی همدلی و همبستگی ووحدت انجام گیرد که در این راستا کلیه ی نهادها و ادارات ومسئولین باید باهم تعامل وهمکاری داشته باشند.

 

IMG_3794

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *