پیام شهردارکوهبنان به مناسبت روزارتباطات وروابط عمومی

 

روزارتباطات فرصت مغتنمی است تا به اهمیت وارزش جایگاه ارتباطات وروابط عمومی پرداخته شود وبستری مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشترنام آن فراهم گردد.

اکنون زمان آن گذشته است که به روابط عمومی به عنوان یک موضوع تشریفاتی نگاه کرد.امروزه با به وجود آمدن روابط عمومی الکترونیک, مرزهای روابط عمومی از درون سازمان ها به اقصا نقاط جهان گسترش یافته است و این امررسالت یک روابط عمومی راخطیرتروبزرگ تر کرده است.

روابط عمومی فعالیتی است مبتنی بر فرهنگ، اجتماع ، باورها، اندیشه ها … یقینا حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

امروزه درفضای حکومتی وارتباطات جهانی, نقش واهمیت روابط عمومی مضاعف می باشد.اکنون باید تلاش شود با ارتقای جایگاه روابط عمومی بستر مناسب جهت آگاه سازی مردم فراهم وبا انتشار اخبار دستاوردهاوموفقیت های ایران اسلامی راه اعتلا ومعرفی کشورمان به تمامی جهانیان هموارترو فزون تر گردد.باید ایران اسلامی با تمام ظرفیت هایش به خوبی معرفی گردد واین امر میسر نمی گردد مگربا همت والای تلاشگران عرصه ی ارتباطات ,خبرنگاران روزنامه نگاران و…

این روز مهم رابه تلاشگران وفعالان عرصه ی ارتباطات تبریک وشادباش گفته وامیدوارم در مسیر خدمت خود در این عرصه ی حیاتی, چند نکته ی مهم را به فراموشی نسپارند…با قلم خود از واقعیت ها بگویید.. با قلم خود از خوبی و پاکی ها بنویسید.. و با قلم خود قدمی استوار بردارید در مسیر اعتلای فرهنگ وآگاهی شهر و کشورتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *