شهردار کوهبنان خبر داد: در آینده ای نزدیک طرح همیار شهرداردر کوهبنان اجرا می شود

به مناسبت روز معلم ,شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کوهبنان با ریاست اداره ی آموزش وپرورش دیدار کرده و روز معلم را تبریک گفتند.

محسنی شهردار کوهبنان در این دیدار بیان داشت: آموزش وپرورش قشر تاثیر گذار جامعه می باشد که قطعا در  راستای پیشبرد اهداف شهر و مدیریت شهری این ارگان با تعلیم وتربیت وآموزش صحیح دانش آموزان می تواند بسیار موثر واقع گردد.

 

وی افزود:قصد داریم در آینده ای نزدیک بامنعقدکردن توافق نامه ای مکتوب با اداره ی آموزش و پرورش از قشر موثردانش آموزان استفاده کرده تا دانش آموزان با عنوان همیار شهردار در طرحی مشابه همیار پلیس با شهرداری همکاری داشته باشند.

محسنی افزود:وظیفه ی آموزش وپرورش آموزش مهارت زندگی به دانش آموزان است و آشنایی دانش آموزان باقوانین شهری وشهروندی یکی از این مهارت هاست که مدرسه به عنوان دومین کانون فرهنگ پذیری اجتماعی فرد بعد از خانواده در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد.

شهردار کوهبنان گفت:خوشبختانه آموزش وپرورش کوهبنان نیروهای فکری و فرهنگی بسیار خوب وفعالی را پرورش داده است که سعی داریم از نبوغ فکری و فرهنگی این عزیزان در راستای توسعه ی کمیسیون فرهنگی  و مشاورین شهرداری استفاده کنیم که قطعا با حضور این بزرگان تحولی بزرگ دراین زمینه رخ خواهد داد.

 

حسین اکبری ریاست اداره آموزش وپرورش کوهبنان ضمن تقدیر از شهردار و شورای شهر بیان داشت:خوشبختانه از دیرباز تعامل وهمکاری خوبی بین آموزش وپرورش و شهرداری بوده است و خدمات شهرداری در بحث مدیریت وتوسعه ی شهری قابل تقدیر می باشد.

وی افزود:قطعا آموزش وپرورش مهد علم ودانش است ودانش آموزان به عنوان تاثیر گذارترین قشر, پل ارتباطی جامعه ی آموزشی وخانواده می باشند که در زمینه ی فرهنگ سازی یک برنامه می توانند بسیار موثر واقع شوند.

ایشان خاتمه داد:بدون شک خروجی آموزش وپرورش در وهله ی اول تربیت یک شهروند مطلوب و تحویل آن به جامعه می باشدکه در این راستا در جهت اجرای پروژه ی همیار شهردار, آموزش و پرورش آماده ی هرگونه همکاری می باشد.

جواد اکبری رئیس شورای اسلامی شهر کوهبنان بیان داشت:اگر کشور را به یک خانواده ی بزرگ تشبیه کنیم آموزش وپرورش مادر دلسوز ومهربان این خانواده می باشد که باآموزش و تعلیم ,آینده سازان کشور را پرورش می دهد.

IMG_2871

6 Responses

  1. می تونید این طرح رو پیشنهاد که به عنوان طرح کشوری به اسم خودتون (شهرداری کوهبنان) تو کل کشور اجرا بشه!
    جالبه
    احسنت به شهردار خلاق و فعال کوهبنان

    1. طرح همیار شهردار در برخی از شهرهای بزرگ چون تهران کرج و … اجرایی شده است و ایده ای نو نمی باشد ولی به هرحال تصمیم براین است که با بهره گیری از تجربیات اجرایی این طرح ,طرح همیار شهردار در کوهبنان اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *