تقدیر مهندس مبشر مدیر کل امورشهری وشوراهای استانداری از شهردار کوهبنان

طی مراسمی با حضورفرماندار, امام جمعه, شهردار ورییس شورای اسلامی وپرسنل شهرداری,لوح تقدیر مدیرکل امورشهری وشوراها به پاس تلاش وکوشش های مجدانه در جهت توسعه و عمران شهر کوهبنان,به یاسرمحسنی شهردارکوهبنان تقدیم شد.

شهردارکوهبنان بیان داشت: شهرداری ارگانی مردمی وغیر دولتی وخدمتگزار می باشد که همواره در کنار مردم بوده و خدمات پایدار ومستمر آن برای تمامی شهروندان محسوس می باشد.وی افزود: خدا را شاکریم که سال ۹۴ با تمام فرازونشیب ها ومشکلات وسختی های مالی که داشت سپری شد و خدا را سپاس که در این برهه ی سخت در پرداخت حقوق ومزایای پرسنل که جزء دیون اصلی مطالبات شهرداری می باشد, شرمنده ی پرسنل خدوم شهرداری نشدیم.پرداخت به موقع حقوق پرسنل از امتیازات برجسته ی شهرداری کوهبنان می باشد که تا کنون در این مورد رضایت پرسنل محقق گردیده است.

یاسرمحسنی ضمن پرداختن به مشکلات شهرداری کوهبنان بیان داشت:شهرداری کوهبنان علی الرغم تمامی مشکلات مالی که دارد متقاضی در بحث خریدپروانه یا تفکیک زمین مسکونی ندارد و این معضل گریبان گیر شهرداری بوده است.

وی افزود:در سطح استان, اختلاف سرانه ی هرفرد در حوزه ی شهرداری از بابت پرداخت مالیات برارزش افزوده ,رقم قابل توجه و ناعادلانه ای می باشد که شهر کوهبنان با داشتن معادن، چندان اثری از این حوزه در رونق خود ندیده است که امید می رود با درایت مسئولین ارشدی کوهبنان این مشکل مرتفع و سبب احقاق حقوق تمامی شهروندان گردد تا شاهد خدمات بیشتر شهرداری درحوزه ی شهری باشیم.

شهردار کوهبنان ضمن مروری بر عملکرد شهرداری در سال ۹۳و ۹۴ بیان داشت: درسال ۹۳ دوبرابر کل بودجه ی سالانه ی شهرداری ، کار عمرانی صورت گرفته است و در سال ۹۴ با توجه به مبلغ کم واریز شده از کمک های دولت وارزش افزوده، تقریبا بیش از مبلغ واریزی، کار عمرانی در سطح شهر صورت گرفته است.

محسنی اظهار داشت:یقینا تمامی این اموروموفقیت ها،مرهون همکاری وهمدلی پرسنل و همیاری و ارتباط بسیار خوب حوزه ی شورای شهر بوده ست که امید داریم  در سال ۹۵ همچنان دوسال گذشته شاهد پیشرفت در مباحث عمرانی وخدماتی شهرداری کوهبنان باشیم.

شهردار کوهبنان در پایان نگاه ویژه فرماندار ومسئولین به حوزه ی شهرداری را خواستارشد وافزود:حوزه ی شهرداری به عنوان حوزه ای که بالغ برنیمی از جمعیت شهرستان را خدمات مستمر ارائه می دهد وهمواره در کنار سایر ادرات بوده است ودر توان خود با کلیه ی ادارت همکاری داشته است, نیازمند نگاه ویژه می باشد و خواهان این هستیم که فرماندار محترم راهکاری بیاندیشند تا مطالبات شهرداری از ادارات شهرستان وصول گردد تا انشاا… شاهد خدمات روزافزون برای مردم قدر شناس کوهبنان باشیم.IMG-20160312-WA0009

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *