مجموعه اقدامات شهرداری درراستای استقبال از بهار تشریح شد.

شهردار کوهبنان در گفت وگو با روابط عمومی شهرداری به تشریح برنامه های شهرداری در راستای استقبال از نوروز در قالب طرح نوید بهار پرداخت.

یاسر محسنی شهردار کوهبنان گفت: طرح نوید بهار مجموعه اقدامات شهرداری کوهبنان در راستای استقبال از نوروز می باشد که سال قبل نیز این طرح اجرایی شد وامسال طرح نوید بهار با برنامه های متفاوت برنامه ریزی  شده است که با همکاری کلیه ی معاونت ها و نیروهای فرهنگی وعمرانی وخدماتی به مرحله ی عملیاتی و اجرایی خواهد رسید.

وی افزود: طرح نوید بهارازاقدامات شهرداری جهت ارج نهادن به سنت حسنه ی ایرانیان در نظافت وپاکیزگی محیط زندگی درآستانه ی سال نو در کالبد شهر می باشد که با مجموعه ای از برنامه ها ی فرهنگی ,خدماتی وعمرانی به این مقوله جامه عمل پوشانده می شود.

برای استقبال از بهار تمام مجموعه ی شهرداری به این موضوع ورود یافته اند ویقینا نوروز امسال متفاوت از دوسال اخیر خواهد بود از جهت اینکه امسال با تمام شدن ایام فاطمی ,محدودیت در برخی برنامه ها نخواهیم داشت.

محسنی به اقدامات شهرداری در اجرای طرح نوید بهار اشاره و بیان داشت: لکه گیری وآسفالت برخی معابر, تنظیف شهر وآرایش بوستان ها وفضای سبز شهری از جمله هرس, کاشت گل های فصلی, نصب تندیس, آذین بندی ونصب مجدد پرچم های رنگی در ورودی های شهر از جمله اقدامات خانه تکانی شهر می باشد که توسط نیروهای خدوم شهردای انجام می شود.

شهردار کوهبنان ادامه داد: شیفت بندی نیروهای خدماتی واداری در ایام نوروز, اقدام گروهی نیروهای خدماتی برای رنگ آمیزی وتنظیف جداول, خیابان ها و جوبها, رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی وبوستانهای سطح شهر, نصب بنر خیر مقدم به مهمانان نوروزی در میادین ورودی شهر و برپایی سفره هفت سین, از دیگر برنامه های طرح نوید بهار می باشد.

وی  در پایان بیان داشت:تمهیدات لازم برای چهارشنبه ی آخر سال چون جمع آوری لاستیک های فرسوده ی سطح شهر, آماده باش آتش نشانی و … اندیشیده شده است.

 

گزارش تصویری از گل کاری میادین آزادی وامام صادق (ع)

 

IMG_2069

 

IMG_2064

 

تصویری از اقدامات اولیه برپایی سفره ی هفت سین

 

IMG_2043IMG_2047

 

تصویری از آسفالت ولکه گیری معابر وبازدید شهردار

 

IMG_1638

 

IMG_1569

 

 

 

 

One Response

  1. خدا قوت.ای کاش شهرداری زرند هم مثل شما فعال بود.ای کاش شهرداری زرند می آمد زیر نظر شهرداری کوهبنان.ای امید روزی که کلا شهرداری زرند تعطیل بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *