جشن بزرگ انقلاب در کوهبنان برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر کوهبنان با حضور فرماندار  ،شهردار ،شورای اسلامی شهر، معاونین فرماندار ،نیروی های نظامی و انتظامی ودیگر مسئولین ادارات در تالار اجتماعات ارشاد برگزار شد.
یاسر محسنی شهردار کوهبنان ضمن تبریک ایام الله دهه ی فجر ،سرآغاز طلوع اسلام  اصیل و خاستگاه ارزش های اسلامی بیان داشت:یقینا انقلاب اسلامی ایران سرآمد
تمامی انقلاب ها در جهان می باشد انقلابی که دو مزیت مکتبی و مردمی را دارا  بوده و این سبب تمایز آن باسایر انقلاب ها گردیده است.
وی افزود:با یک نگاه اجمالی بر انقلاب های روسیه و فرانسه به خوبی می توان به  تفاوت های اساسی این انقلاب ها با انقلاب اسلامی ایران پی برد که اهم آن مقولهی مشارکت تمام مردم در انقلاب ایران می باشد.مشارکت و وحدتی که به خلق حماسه ی بزرگ انقلاب منجر شد که ماحصل آن استقلال  جمهوری اسلامی ایران برقراری امنیت و… شد.

وی ادامه داد:امنیت بالایی که امروز بر کل کشور حاکم است به واسطه تلاش های  بزرگ مردان و سلحشوران نیروهای نظامی وانتظامی خصوصا سپاهیان غیور می باشد که  منکر شدن و زیرسوال بردن تلاش وخدمات ارزنده ی این بزرگواران نوعی نفاق بانظام  می باشد.
محسنی اذعان داشت:داشتن رهبری با پایگاه وسیع و ریشه ی مذهبی از دیگر مزیت های  انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب ها می باشد.در واقع انقلاب اسلامی ایرانمعجزه ‏ای بود که به ارادۀ خدای تبارک و تعالی، و همت والای مردم تحقق پیدا  کرد، و تازمانی که این جهت الهی و خدایی حاکم باشد ملت ایران آسیب‏ پذیر  نخواهند بود که می توان صحت و سند درستی این مبحث را در دوران تحریم و توافق  هسته ای به خوبی نشان داد.
شهردار کوهبنان اظهار داشت: شاید بتوان گفت که توافق هسته ای نیز در واقع پیروزی انقلابی بود که مردم فهیم  ایران با صبوری و استقامت در برابر تحریم ها، آن را به وجود آوردند. مردمی که همیشه حضور گسترده و فعال دارند که انتخابات ایران نمادی از این حضور  و همبستگی و وحدت مردم می باشد.

وی ادامه داد: انتخابات در واقع نمادی از مردم سالاری می باشد تصویری از مشارکت جهت انتخاب  بهترین شیوه جهت سازندگی کشور. قطعا انتخابات مقوله ای مهم می باشد که مشارکت مردم در آن، تاثیرگذاری زیادی  بر تمام سطوح فرایند های سیاسی دارد. امید داریم مردم با بصیرت و فرهنگی کوهبنان همانند سالهای پیشین در انتخابات  حضور گسترده داشته باشند و با درایت و تحقیق و مطالعه بهترین کاندیدا را راهی  بهارستان کنند.
وی درپایان ضمن ارایه گزارشی مختصر از عملکرد شهرداری کوهبنان بیان داشت:سال  ۹۴ که به خشکسالی مالی معروف است یقینا تاثیر سویی بر فعالیت وعملکرد ارگان ها  داشته است که شهرداری کوهبنان از این قاعده مستثنی نبوده است. وی ادامه داد: علی الرغم تمام مشکلات مالی ،حدود پنج برابر درآمد حاصله از  اداره دارایی و مالیات وارزش افزوده،جمعا کارعمرانی وپرداخت حقوق وخرید ماشین  آلات و… صورت گرفته است.
وی درپایان بیان داشت: امیداریم با فرجام نیک برجام و توافق هسته ای، سال  ۹۵سالی پربار برای عمران وآبادانی شهرها باشد وبتوانیم پروژه های عمرانی شهرکوهبنان راتسریع بخشیم.

 

گزارش و عکس از صدیقه ایزدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *