ناوگان خدمات شهری شهرداری کوهبنان با خرید پنج دستگاه ماشین الات تجهیز شد

یاسر محسنی شهردار کوهبنان بیان داشت:جهت تقویت وتوسعه خدمات شهری وتسریع پروژه های عمرانی ونهایتا فزونی سطح کمی وکیفی خدمت رسانی به شهروندان,باهزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال ,پنج دستگاه ماشین الات سنگین وسبک به ماشین الات شهرداری افزوده شد.

وی اذعان داشت:براساس نیاز چندین ساله,از یک سال گذشته با توجه به نیاز اساسی به ماشین الات خدماتی به منظور تسریع پروژه های عمرانی شهرداری,خرید ماشین الات وبهبود تجهیزات عمرانی در دستورکار شهرداری قرار گرفت که با پیگیری های مداوم ومجدانه ای که در این زمینه داشتیم این مهم در یک ماهه ی اخیر به وقوع پیوست.

شهردار کوهبنان بیان داشت:یک دستگاه مینی لودر, بیل مکانیکی بکهو ,کامیون ده تن ,پیکان وانت ,پژو پارس, پنج ماشین الات خریداری شده می باشد که امید می رود با ورود ماشین الات جدیدعلاوه بر گسترش امورات عمرانی وخدماتی ,کاهش هزینه مربوط به تعمیرات اساسی ماشین الات موجود را شاهد باشیم.

یاسر محسنی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بحران خشکسالی اقتصادی را پشت سر میگذاریم وشهرداری کوهبنان در سال ۹۴ وضعیت مالی ضعیفی را به خود دیده است ,با این وجود تلاش کردیم که کمبود احساس شده در ناوگان خدماتی شهرداری را مرتفع وماشین الات را بروز رسانی کنیم.

شهردار کوهبنان افزود:تدابیر بسیارخوبی در زمینه ی پروژه های عمرانی در شهر اندیشیده شده است که امید داریم با امکاناتی که در اختیار داریم بتوانیم پروژه ها را با کیفیت بالا عملیاتی سازیم.

گزارشی از صدیقه ایزدیnavgan-shahri-shahrdari-kouhbanan-1-e1451132867416

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *