شهرداری شهر کوهبنان با طرح نویدبهار نوروز را خبر می دهد

مهندس یاسر محسنی شهردار شهر کوهبنان بیان داشت: طرح نوید بهار طرحی جامع از مجموعه اقدامات شهرداری در جهت استقبال از بهار می باشد که در راستای اجرای این طرح کلیه ی معاونت ها ونیروهای عمرانی فرهنگی خدماتی بسیج گردیده اند تا این طرح قبل از پایان سال به مرحله ی اجرایی وعملیاتی کامل برسد.

وی بیان داشت: طرح نوید بهار از اقدامات شهرداری جهت ارج نهادن به سنت حسنه ی ایرانیان در نظافت وپاکیزگی محیط زندگی در آستانه ی سال نو در کالبد شهر می باشد که از طریق برنامه های عمرانی وخدمات شهری ونظافت وزیبا سازی به این سنت پسندیده جامه عمل پوشانده ایم.

وی با اظهار اینکه طرح نوید بهار از آغاز اسفندماه در حال اجرا بوده است، افزود: مطرح ترین حوزه ی درگیر با این طرح حوزه ی خدمات شهری ومعاونت شهری می باشد که در این زمینه اقدامات کامل از قبیل نظافت وآماده سازی شهر از طریق این حوزه صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به معرفی جاذبه های گردشگری شهر کوهبنان و شناخته شدن این شهر با عنوان بام فرهنگی استان کرمان، کوهبنان هرساله مورد بازدید بسیاری از گردشگران داخلی وخارجی بوده است که از همین رو آماده سازی و زیبا سازی شهر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ضروری می باشد.

یاسر محسنی با اشاره به اقدامات شهرداری در اجرای طرح نوید بهار بیان داشت: اهتمام ویژه داشته ایم با انجام یک سری عملیات بهسازی ونوسازی نظیر پاکسازی ونظافت وآذین بندی مناسب با ایام فاطمیه،تجهیز پارک ها به استراحتگاه وآلاچیق ،افزایش تعداد سرویس های بهداشتی در پارک ها وسطح شهر،توسعه ونوسازی مبلمان های شهری وبرپایی سفره ی هفت سین ونمادهای شهری چهره ی شهر را نوروزی و آمدن بهار طبیعت را نوید دهیم.

شهردار شهر کوهبنان یادآور شد: در زمینه ی زیبا سازی شهر باتوجه به اینکه تمامی انتظارات از شهرداری می رود ولی تمامی ادارات ودستگاههای اجرایی و مردم عزیز می توانند در این زمینه با تغییرات لازم در نماهای ساختمان وزیباسازی محوطه وجمع آوری مصالح ساختمانی وضایعات خود در معابر سطح شهر واقداماتی از این قبیل شهرداری را در اجرای طرح ها وانجام وظیفه ی خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه استقبال از مهمانان نوروزی یک انسجام همه جانبه را می طلبد افزود: باتوجه به برنامه ریزی ها و همکاری هایی که بین دستگاههای اجرایی شهر کوهبنان وجود دارد شهر کوهبنان کاملا آماده ی استقبال از مهمانان نوروزی می باشد.

وی در پایان با آرزوی سالی خوش وتوام با موفقیت بیشتر برای مردم ایران زمین خاتمه داد: تمام تلاش مسوولین و اعضای ستاد خدمات شهر کوهبنان توجه به این مهم است که مسافران وگردشگران با خاطره ی خوش این شهرستان را ترک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *