جواد اکبری رییس محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان از مهندس سالاری فرماندار کوهبنان تقدیر کرد

فرماندار کوهبنان:

⭕️ آینده ای درخشان  برای #کوهبنان ترسیم گردیده و انشاالله شهرستان کوهبنان به عنوان یکی  از نقاط #صنعتی و #توسعه یافته معرفی شود.
ریاست محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان با حضور در محل فرمانداری از زحمات مهندس حسین سالاری فرماندار محترم شهرستان کوهبنان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.
🔹در این دیدار جناب آقای اکبری ریاست محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان از مهندس سالاری فرماندار شهرستان در خصوص اقدامات توسعه ای که در راستای عمران و آبادانی و توسعه و‌پیشرفت شهرستان انجام داده اند تقدیر و تشکر کردند.
🔹در این دیدار آقای اکبری اقدامات فرماندار کوهبنان را در تاریخ شهرستان بی نظیر و ماندگار دانستند و با اعلام این نکته که در تاریخ کوهبنان برای اولین بار با تلاشها و پیگیری مهندس سالاری روند صنعتی شدن شهرستان آغاز گردید و  زحمات ایشان را خالصانه و در راستای رضای خدا و تحقق خواسته های تاریخی و همیشگی شهرستان دانست و  از کمکهای فرماندار محترم به مجموعه شهرداری هم تشکر نمودند .
🔹در ادامه فرماندار کوهبنان ضمن تشکر از ریاست محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کوهبنان اعلام نمودند که از ابتدای مسولیت در کوهبنان همه تلاش اینجانب معطوف به توسعه و عمران و آبادانی شهرستان بوده است و در این زمینه در راستای به فعل در آوردن همه ظرفیتهای شهرستان از همه امکانات و ظرفیتها استفاده شده و خوشحال هستیم که آینده ای درخشان  برای کوهبنان ترسیم گردیده و انشاالله شهرستان به عنوان یکی  از نقاط صنعتی و توسعه یافته معرفی شود و در آینده ای نه چندان دور فرد بیکاری در شهرستان نداشته باشیم.
🔹 مهندس سالاری با اشاره به محدودیتهایی که کشور در حال حاضر با آن مواجه است از جمله تحریم های ظالمانه دنیای استکبار خدمات انجام شده در همه حوزه ها را مناسب ارزیابی و اعلام نمود لازمه توسعه و پیشرفت هر منطقه شناسایی استعدادها و ظرفیتهای آن منطقه و تلاش جهادی برای بهره برداری از این ظرفیتهاست و طبیعتا در این شرایط بایستی فرش قرمز برای سرمایه گذاران گسترده شود و همه دستگاهها در خدمت سرمایه گذاران باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *