شهردار شهر کوهبنان: درچند ماه اخیر معادل ۵/ ۱برابر کل بودجه سالانه ی شهرداری صرف پروژه ها و کارهای عمرانی شده است

روابط عمومی شهرداری کوهبنان:صبح امروز جلسه ای با حضور یاسر محسنی شهردار شهر کوهبنان وپرسنل شهرداری در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد:

Picture 1231

یاسر محسنی شهردار شهر کوهبنان بیان داشت: این مبحث که شهرداری در اذهان عموم چه جایگاهی دارد امری ست مهم که نیازمند تامل وتدبر بیشتر است.
وی افزود:مسئول همیشه در جایگاه سئوال قرار دارد وهمواره باید پاسخگوی مسائل ومشکلات وسئوالات عدیده ی مردم باشد ,شخص زمانی که یک مسئولیت را تقبل می کند در واقع این امررا می پذیرد که باید نوکری مردم را کند ومسئولیت وپست ومقام مترادف با رئیس بودن نمی باشد واین امری ست که باید تمامی مسئولین بر آن واقف باشند.
شهردار شهر کوهبنان خط قرمز خود را عدم معامله با حقوق مردم خواند وافزود:هیچ وقت با حقوق مردم معامله نخواهم کرد هر چند که چهره ای مهربان و رووف در اذهان مردم نداشته باشم.
وی هدف از برگزاری جلسه با پرسنل شهرداری را مطرح وبررسی مشکلات خواند وافزود:در پایان جلسه مصوباتی داریم که خودم ودیگران را ملزم به رعایت آن میدانم.

Picture 1240

محسنی گفت: یک نظام اداری در وهله ی اول باید نظم داشته باشد تا بتواند کاری را انجام دهد ,نظم وانظبا ط نیروهای کار در تمامی موارد مستلزم توجه ویژه می باشد..
ایشان گفت: رسیدگی به اموال وماشین آلات سنگین شهرداری که در جهت خدمت به مردم وشهر می باشد امری بسیار مهم است چراکه دلسوزی برای بیت المال یک اصل می باشد که سهل انگاری در آن متضاد با وجدان کاری می باشد.
وی یکی از قطب های درآمد زایی شهرداری را ماشین آلات خواند وافزود: با توجه به استهلاک بالای ماشین الات, اجاره ی ماشین آلات امری مهم می باشد که مسئولین مربوطه بر اساس مبالغ تصویب شده عمل کنند.
وی گفت: درچند ۶ ماه اخیرمعادل ۵/ ۱برابر کل بودجه سالانه ی شهرداری صرف پروژه ها و کارهای عمرانی شده است .
محسنی ادامه داد: در زمینه ی بحث مالی اسناد مالی باید شفاف باشد وجای بحثی را باقی نگذارند زیرا شفاف وبه روز بودن اسناد مالی الحاقیات و…از الویت های کاری می باشد.
وی تکریم ارباب رجوع را اصلی مهم تلقی کرد وافزود: یک مسئول باید همیشه با روی باز وخوشرویی با ارباب رجوع برخورد داشته باشد.

Picture 1241

وی در ادامه به مواردی از جمله پیگیری وصول مطالبات شهرداری ,اشراف کامل حوزه ی فنی برمسائل مربوطه, جلوگیری از تخلفات احتمالی در سطح شهر ومواردی از این قبیل اشاره کرد وافزود:شهرداری باید به جایگاهی برسد که پیمانکاران افتخار کنند که با آن تعامل وهمکاری داشته باشند.
وی افزود:یکی از مهم ترین رسالت های شهرداری ترویج فرهنگ اسلامی وفرهنگ سازی در زمینه های مختلف می باشد که در راستای اهداف فرهنگی خود باید درامور فرهنگی دخالت داشته باشد چراکه شهرداری قطب اصلی واجراکننده ی امور فرهنگی شهر می باشد.
محسنی خبر داد: در مسائل فرهنگی کمبودی را احساس کردم که درصدد راه اندازی فرهنگسرای شهر برامدم و قصدمان بر این است که به دلیل کمبود فضای اداری در شهرداری روابط عمومی وفرهنگسرای منفک شده از اداره شهرداری را داشته باشیم.
وی در پایان گفت:نگاه شهرداری یک نگاه حمایتی می باشد وکسی که دلش در گرو خدمت باشد سعی بر انجام بهتر کارها دارد ودر نهایت حمایت بیشتر وبهتر را درپی خواهد داشت.

Picture 1249

روابط عمومی شهرداری شهرستان کوهبنان

One Response

  1. آقای مهندس محسنی تشکر وافر از خدمات ارزنده شما در مدت کوتاه
    بابت سالن کنفرانس تشکر
    خواهشا سیم های جلوی میزها رو هم ساماندهی کنید چندان به چشم جالب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *