شهردار کوهبنان:وظیفه اصلی شهرداری ارتقای سطح کیفی مردم در حوزه شهری می باشد.

جلسه شورای اداری شهرداری با حضور شهردار و مسئولین واحدهای مختلف در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

یاسر محسنی شهردار در ابتدا ضمن تقدیر از حضور مردم و پرسنل شهرداری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب شایسته سرکار خانم عفت شریعتی بیان داشت: این انتخاب یک انتخاب قاطعانه و آگاهانه بود و قطعا با توجه به سوابق و روزمه کاری بسیار درخشان نماینده منتخب مردم  آینده ای درخشان در انتظار کوهبنان است.

محسنی ضمن اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم بیان داشت: کلیه حفاری ها و پروِه های عمرانی از اول اسفند ماه تا ۲۵ فروردین ماه ۹۹ در راستای اجرای هرچه بهتر طرح نوید بهار تعطیل شده است و تنها دوپروژه ساماندهی و جدول گذاری آرامستان و ساماندهی فضای سبز محوطه پمپ بنزین در دست اقدام می باشد که این موارد هم به زودی به اتمام خواهد رسید تا تمام توان واحد عمرانی و خدمات شهری به اجرای اقدامات استقبال از بهار متمرکز شود.

وی بیان داشت: تلاش بر این است تحولی اساسی در مبحث فضای سبز داشته باشیم و با تهیه و خریداری گل های زینتی و فصلی تمامی لچکی ها و رفوژها و میادین سطح شهر و همچنین فضای سبز بقاع متبرکه( با توجه اینکه از وظایف شهرداری هم نیست ٰ)گل کاری شود.

محسنی افزود: ساماندهی و نظافت کلیه سرویس های بهداشتی پارک های حوزه شهر خط کشی معابر و رنگ آمیزی جداولٰشستشوی المان های سطح شهر جمع آوری نخاله های ساختمانی نظافت کوچه ها و معابر در دستور کار واحد خدمات شهری قرار گرفته است..

وی اظهار داشت: برپایی سه سفره هفت سین نوروزی و تعویض پرچم های سطح شهر و چاپ و نصب بنرهای تبریک سال نو و خوش آمد گویی به مهمانان نوروزی در دستور کار واحد روابط عمومی قرار دارد.

 وی در پایان بیان داشت: بر این معتقد هستیم که وظیفه اصلی شهرداری ارتقای سطح کیفی مردم در حوزه شهری می باشد که در راستای تحقق این امر تمامی واحدهای شهرداری با همکاری و همیاری تلاش خواهند کرد تا ان شالله با یک شهری زیبا و پاکیزه به استقبال بهار برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *