جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در مسجد سیدالشهدا
جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در مسجد سیدالشهدا
🔹شهردار کوهبنان در معیت اعضای شورای شهر با نمازگزاران مسجد سید الشهدا دیدار کردند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.
🔹یاسر محسنی گفت: تلاش ما بر این بوده تا امکانات و خدمات به صورت عادلانه در بین محلات شهرستان توزیع شود گرچه ما محدودیت منابع مالی داریم که این خود باعث شده نقدها و مقایسه شهرداری کوهبنان با شهرستان های همجوار صورت پذیرد .
🔹وی ابراز داشت: تمام مسائل عمرانی پس از تائید اعضای شورای شهر عملیاتی می شود لذاکارها هرگز به صورت سلیقه ای انجام نمی شود البته رابطه صمیمی و تنگاتنگی بین شهردار و اعضای شورای شهر وجود دارد .
شهردار کوهبنان خاطر نشان کرد: ما بدنبال نقد منصفانه و شفاف هستیم چرا که مطالبه گری حق مسلم  تک تک افراد شهر است .
🔹وی تاکید کرد: شهرداری کوهبنان از سال ۴۲ فعالیت خود را شروع کرده که خدمات ارزنده ای طی سالیان گذشته انجام شده است
🔹محسنی یادآور شد: برای بازسازی پارک خواجه خضر برنامه هایی در دستور کار داریم جدول گذاری ، روکش آسفالت خیابان برهان الدین ، بلوار حضرت امام(ره)، شهدا ، خیابان نهم دی ، طالقانی غربی  و…در طی سالیان گذشته انجام شده است.
🔹وی تصریح نمود: بهسازی و زیبا سازی پارک آرامگاه محمد شهید کوهبنانی به همت فرمانداری در دستور کار قرار گرفته و در زمان خودش پیاده رو منتهی به این پارک موزائیک کاری خواهد شد.
ایشان افزود:‌ممکن است میوه فروشان سیار میوه را با قیمت پائین تر عرضه کنند چون آنان پول اجاره بها ، عوارض ، مالیات و…را پرداخت نمی کنند لذا احداث بازارچه شهرداری در دستور کار قرار گرفت و انجام شد تا دوره گردان بتوانند محصولات خود را به صورت متمرکز ارائه دهند.
🔹شهردار کوهبنان تاکید کرد: آسفالت و لکه گیری کوچه ها و معابرجز خواسته های اصلی مردم کوهبنان است در حالی که در زمان صدور پروانه هزینه آسفالت اخذ نمی شود لذا کوچه هایی که آسفالت ندارند یا آسفالت آنان مستهلک شده در صورت همکاری با شهرداری ما آمادگی آسفالت کوچه ها را داریم .
🔹وی افزود: ما حاضریم  کوچه هایی که در زمان زلزله دچار مشکل شدند و یا تعریض گردیدند‌را به صورت قسطی آسفالت کنیم .
🔹محسنی خاطر نشان کرد: انتقاد و‌مطالبه گری در فضای مجازی با هویت معلوم بسیار خوب است اما افراد محدودی با هویت نامعلوم درصدد تخریب هستند .
🔹وی ابراز داشت: نام گذاری کوچه ها در دستور کار قرار گرفت در حالی که نام هیچ شهیدی از کوچه ها حذف نشده چرا که ما هر چه داریم از شهداست لذا اولین اقدام ما بهسازی قبور مطهر شهدا و در ادامه بهسازی میدان شهدا ، احداث بوستان شهدای مدافع حرم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *