افتتاح نمایشگاه کتاب ویژه ایام الله دهه ی فجر

یاسر محسنی شهردار شهر کوهبنان با حضور در جلسه ی مشترک اعضای انجمن کتابخانه ها ونهضت مطالعه ی مفید در سالن اداره ارشاد بیان داشت:
در زمینه ی کتاب وکتاب خوانی شاید گفتن این جمله کفایت می کند که خانه ای است که از پابست ویران است ونیاز به یک دید سازنده دراد.
وی ادامه داد:متاسفانه در کشور هزینه های هنگفتی در زمینه های مختلف صرف می شود که نمونه ی ان مبلغ قابل توجه سالانه ۱۰۰میلیارد تومانی که صرف لوازم آرایشی می شود که گاهی تاثربرانگیز می باشد در صورتیکه  در زمینه ی کتاب وکتاب خوانی که ارزش معنوی وروحی آن بسیار می باشد هزینه هایی بسیار اندک پرداخته میشود.
محسنی اذعان داشت:شهرستان کوهبنان به واسطه ی پسوندی که با خود یدک می کشد که آن نام “بام فرهنگی استان کرمان “است ,تلاش بیشتر مسئولین را می طلبد تا کارهای فرهنگی در خور نام وآوازه ی شهر برنامه ریزی واجراکنند.البته ناگفته نماند با توجه به مشاهیر وعرفای زیادی که در این خطه می زیستند یقینا این نام وآوازه دوراز ذهن نمی باشد.
ایشان خاطرنشان کرد:در هر زمینه ای کیفیت کار امری مهم می باشد.شاید کمیت گاهی بیشتر به چشم می آید ولی این کیفیت کار است که اثر اصلی را به جای می گذارد.
یاسر محسنی شهردار شهر کوهبنان خاتمه داد:بهتر آن است که جلسات ومصوبات در حد مصوبات کتبی نباشد وبه مرحله ی اجرایی و عملیاتی برسد تا کاری ماندگار انجام شود.
در پایان این جلسه افتتاح نمایشگاه کتاب ویژه ایام الله دهه ی فجر با حضور شهردار ومعاون سیاسی فرمانداری واعضای انجمن کتابخوانی ونهضت مطالعه ی مفید شهرستان صورت گرفت.

 

Picture 801 Picture 818

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *