آیین بهر برداری ازسینما شهر

 به نام خدا

مراسم‌آیین بهره برداری از سینمای شهر کوهبنان  در خیابان شمس الائمه شهرستان با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، مدیر کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان ،فرماندار و شهردار کوهبنان ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اداری و جمعی از مدیران و مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان برگزار شد این مراسم با اکران رایگان فیلم سینمایی و تجلیل از خبرنگاران شهرستان و افتتاح پروژه بازسازی و بهسازی میدان شهدا شهر کوهبنان همراه بود .
در این مراسم یاسر محسنی گفت : تاریخ کوهبنان امروز را در خود ثبت خواهد کرد در حالی که بواسطه تلاش های مستمر بهره برداری از سینمای شهر کوهبنان که خواسته بحق جوانان بود انجام‌می شود .
شهردار کوهبنان ابراز داشت : در سال ۱۳۴۰ در کوهبنان سه سینما وجودداشته که دو سینما رو باز بوده است لذا پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد فعالیت سینمای شهر کوهبنان هستیم .
وی خاطرنشان کرد: ۲۱۰ میلیون تومان برای تجهیز سینما توسط‌واحد سینما شهر ارشاد تخصیص داده شده و ۲۱۰ میلیون تومان توسط شهرداری به این مهم اختصاص داده شده است .
شهردار کوهبنان تاکید کرد:  بهسازی و بازسازی میدان شهدادر دستور کار قرار گرفت و با المان مناسب کار زیبا سازی این فضا انجام شد.
وی بیان داشت : در آذر ۹۶ در اثر زلزله منازل مسکونی شهر کوهبنان تخریب و بیش از دو هزار پروانه رایگان صادر شدو در طرح تفصیلی شهرداری بیش از سی هزار متر تملک و به فضای معابر شهر افزوده شد.
یاسر محسنی تاکید کرد: آسفالت معابر، جدول گذاری و موزائیک کاری پیاده روها ، احداث چندین بوستان خصوصا بوستان ویژه بانوان و…که این مهم در سایه وحدت و همدلی شوراهااتفاق افتاد .
شهردار کوهبنان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم خانه فرهنگ اهدایی دکتر محمود روح الامینی پدر علم مردم شناسی ایران  که حال و روز خوبی ندارد با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان بازسازی شود .
وی ابراز داشت : در راستای قیر رایگان با توجه به زلزله باید کوهبنان به صورت ویژه دیده شود که با آسفالت کوچه ها از شرمندگی مردم شهر کوهبنان در بیاییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *