غسالخانه جدید کوهبنان احداث می‌شود

مهندس یاسر محسنی شهردار کوهبنان گفت: غسالخانه جدید شهرداری کوهبنان احداث می‌شود.

مهندس یاسر محسنی امروز به مناسبت هفته دولت در گفت‌و‌گو  با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر به بخشی از عملکرد و فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری کوهبنان طی پنج ماه گذشته اشاره کرد.

 

وی اظهار داشت: مسجد جامع کوهبنان که از سابقه تاریخی برخوردار است و در حال حاضر یکی از زیباترین و بزرگترین مساجد استان کرمان به‌شمار می‌آید به سبک معماری اسلامی و ایرانی ساخته شده، اما از داشتن خیابان آسفالت شده بی‌بهره بود که با پیگیری‌های به‌عمل آمده آسفالت خیابان آیت‌الله حائری به متـراژ ۲ هزار مترمربع انجام شده و جزو پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

 

شهردار کوهبنان بیان داشت: با توجه به اینکه کوهبنان با داشتن هوای سرد و کوهستانی و برخوداری از جاذبه‌های متعدد سیاحتی، زیارتی، گردشگری و طبیعی همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است، لذا به منظور زیباسازی خط‌کشی معابـر شهـر کوهبنــان به طول ۱۷ کیلومتـر در دستور کار قرار گرفت که جزو پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت است.

 

محسنی عنوان کرد: حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی در کوهبنان سبب شده، مردم این خطه در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی کوشا باشند، اما نصب دوربین نظارتی ترافیکی چهـار راه امــام خمینی (ره) انجام شده که در هفته دولت افتتاح و رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

وی ادامه داد: انتظار ۳۵ ساله مردم کوهبنان برای احداث بلوار شهید صدوقی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، لذا عملیات جدول‌گذاری این بلوار همچنین احداث باند دوم این مسیر در دستور کار و مراحل اجرایی شدن قرار دارد که تاکنون آسفالت باند دوم بلوار آیت‌الله صدوقی به متراژ ۲ هزار مترمربع انجام شده که امیدواریم تا پایان سال‌جاری و اتمام جدول‌گذاری فاز دوم زیباسازی و فرش موزاییک این بلوار نیز انجام شود.

 

محسنی از زیرسازی خیابان‌های آیت‌الله حائری و شهید صدوقی به متراژ ۶ هزار مترمربع، خرید ۲ هزار جدول برای اجرای طرح‌های عمرانی به‌ویژه در بلوار صدوقی، فرش موزاییک پیاده‌روهای  بلوار آزادی، صدوقی و امام به طول یک‌هزار و ۳۰۰ متر و جدول‌گذاری بلوار صدوقی به طول یک‌هزار و ۶۰۰ متر و جدول‌گذاری بلـوار مسجد امــام خمینی (ره) خبر داد.

 

شهردار کوهبنان پروژه احداث غسالخانه جدید شهرداری، پروژه گازکشی ساختمان آتش‌نشانی، نصب ۱۲ چراغ پارکی در میادین فرمانداری، شهرداری، طالقانی و امام صادق (ع)، نصب تابلوی نامگذاری کوچه‌های بلـوار آزادی و بلـوار حضرت امام خمینی (ره)  و نصب سرعت‌گیر در خیابان‌های سطح شهـر را از دیگر اقدامات شهرداری کوهبنان عنوان کرد.

 

محسنی ادامه داد: پروژه خاکریزی، لوله‌کشی و گلکاری پارک جنب دارایی، گلکاری فضاهای سبز خیابان‌ها و میادین سطح شهر، بهسازی و اصلاح میدان تامین اجتماعی، پروژه اصلاح ورودی شهرک امام رضا (ع) شامل شن‌ریزی و تسطیح، پروژه موزاییک‌سازی پارک جنب دارایی پـروژه گلکاری رفـوژ بلــوار امــام خمینی (ره) از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری کوهبنان در چند ماه گذشته است.

 

وی از تمام شهروندان کوهبنانی درخواست کرد به منظور برخورداری از شهری زیبا و آباد سعی کنند، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن شماره ۴۷۲۲۵۶۶ در میان بگذارند و در راستای جمع‌آوری زباله نیز با ماموران شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *