یاسر محسنی شهردار کوهبنان:امیدواریم در شهر کوهبنان نظاره گر عمران و آبادانی بیشتر باشیم

یاسر محسنی شهردار کوهبنان در گفت وگو با خبرنگار نشریه برهان بیان داشت : از آغازین دقایق زلزله ۳۰ آذرماه ۹۶ شهرداری در آماده باش کامل در زمینه خدمت رسانی به مردم زلزله زده کوهبنان بوده و با به کارگیری تمام نیروی انسانی و ناوگان خدمات شهری و تجهیزات لجستیکی در روزهای آغازین زلزله در مبحث بازکردن معابر مسدود شده اقدامات زیادی انجام گرفت.

وی ادامه داد:با وجود کمبود ماشین آلات سنگین، تمام توان خود را درزمینه آواربرداری منازل در طرح، به کار گرفتیم و با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان در قالب خدمات شهرداری اعم از پایانکار و خدمات لجستیکی ۲۰ هزار مترمربع از املاک در طرح تفصیلی شهر به تملک شهرداری در آمده که در این زمینه مردم عزیز همکاری بسیار خوبی با شهرداری داشتند.

محسنی گفت :در زمینه خدمت رسانی به مردم عزیز کوهبنان از روزهای ابتدایی وقوع زلزله تا اواخر اسفندماه هر روزه درب شهرداری از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب بر روی مردم عزیز باز بوده و پرسنل به صورت دو شیفت انجام وظیفه می کردند و در راستای تسریع روند خدمت رسانی ۸ نیروی جوان و تحصیلکرده به صورت موقت در دفتر فنی و نظارت شهرداری به کارگرفته شدند که ماحصل این خدمت شبانه روزی ،صدور قریب به ۱۰۰۰ پروانه ساختمانی تا پایان سال ۹۶ و ۱۲۰۰ پروانه تا این تاریخ بوده است.
شهردار کوهبنان تاکید کرد: همزمان با انجام امورات مربوط به صدور پروانه و سروس دهی در این زمینه ، در بحث اجرای پروژ ه های عمرانی کمافی سابق عملیات اجرایی دایر بوده است.
وی ادامه داد: جدول گذاری خیابانها، فرش موزائیک پیاده روها، زیباسازی ورودی شهر ،خریداری و نصب المان های شهری ،برپایی سفره هفت سین نوروزی احداث بوستان شهرک امام رضا و … از جمله اقداماتی ست که در چند ماهه اخیر انجام شده است و برخی در دست اقدام می باشد.
محسنی در پایان افزود: امیدواریم که هرچه سریعتر کار ساخت وساز منازل مسکونی به پایان برسد و مردم عزیز کوهبنان در آرامش و امنیت به زندگی خود ادامه دهند و به لطف خدا در شهر کوهبنان نظاره گر عمران و آبادانی بیشتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *